mandag den 10. januar 2011

.. Jeg kan jo godt!



Jeg har lavet en lille aftale med mig selv.

Jeg må ikke købe slik og sodavand!

.. og det går faktisk overraskende godt!

Nyder det ekstra meget når jeg får det tilbudt på besøg hos familie og veninder, det er faktisk rigtig dejligt! Men uuuhh ha, har godt nok stadig indimellem lyst til en iskold cola eller en lille håndfuld chokolade :)

Har lidt en idé om at jeg vil købe en stor flaske danskvand og have til at ligge i køleskabet, til når lysten til søde sager bliver stor. Indimellem er det altså bare rart med noget andet end postevand! ;)

//Trine

4 kommentarer:

  1. jeg har fået mig en soda stream. jeg kan næsten ikke lide poste vand efter jeg er begyndt at drikke dansk vandd. og faktisk hjælper det rigtig godt med at drikke det istedet for små snack og slik

    SvarSlet
  2. SLik er godt, men vi prøver også at udelukke det helt i hverdagene. Vil gerne tabe mig 5-7 kg (jaja, dream on!!)

    :)

    SvarSlet
  3. Du behøver da bestemt ikke at tabe dig 5-7 kg Rebekka! :)

    Min Verden > Vi fik også en i julegave. Har dog byttet den, da vi har to små børn, som ikke skal vænnes til at der er sodavand og lignende i huset til dagligt ;)

    SvarSlet
  4. Joo, det ville bestemt ikke skade :) Men tror heller ikke det sker, det er ret svært at komme af med, tror min krop har bestemt sig for at den skal veje de der antal kg den nu vejer ;)

    SvarSlet