torsdag den 27. januar 2011

Blog-leg



Er blevet udfordret af Trine fra Budgetlivet - og jeg vil selvfølgelig gerne lege med :)

Med awarden skal man fortælle 3 ting man holder af ved sig selv, so here we go:

- Jeg er et meget afslappet menneske, og har vært ved at blive stresset! En egenskab som ofte kommer mig til gode, i forhold til jonglering af studie, barsel, børn, mand, familie og veninder.

- Jeg er meget viljefast, sætter jeg mig noget for, så gennemfører jeg!

- Jeg er stort set altid glad, og ELSKER at grine! :)

//Trine

4 kommentarer:

  1. Kan læse jeg ikke er ene om min afslappethed - det er så skønt :-)

    SvarSlet
  2. .. Det er min yndlings-egenskab! :D

    SvarSlet
  3. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive :S
    Det er sgu da noget skidt!! :P

    SvarSlet
  4. .. Og så er du verdens bedste mor for dine unger, kæreste for ham derhjemme og veninde for mig (og maaange andre). Du er der sgu allways! ;)

    SvarSlet