mandag den 24. januar 2011

Jeg er lettet

Så er eksamen overstået. jeg fik et stort 10-tal, hvilket jeg er rigtig rigtig glad for!

Jeg har nydt min genvundne frihed idag med biblioteks-besøg med Emilie & Sylvester, og ren kvalitetshygge med pizza-bagning, dyne-hygge i sofaen med min mand, og lidt blad-læsning! I love it! :)

Imorgen står dagen på brunch med to veninder, og gymnastik med Emilie. Skønt!

Tror jeg vil forkæle mig selv med en lille ting eller to imorgen, man må da gerne nyde at eksamen er veloverstået, ik? ;)

//Trine

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det smukkke!!
    Og du har om nogen fortjent at forkæle dig selv ovenpå det her. Du har to små børn, har været syg og jeg ved ikke hvad, og så går du op og får 10. Det er fandme sejt!!! :D
    Vær du bare stolt af dig selv - jeg er i hvert fald stolt af dig :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Man SKAL faktisk nyde det.
    Og ih, imorgen skal vi ud og spise. Det bliver bare så hyggeligt! Men også lidt sørgeligt at sige farvel til et halvt år med dig og Rebekka som en kæmpe støtte.
    Du er så vild til det med eksamen! På trods af sygdom, spædbarn og en krudtugle - du styrer virkelig.

    SvarSlet