tirsdag den 21. september 2010

Flere overvejelser...





Er de ikke skønne?

//Trine

7 kommentarer:

  1. Jeg synes den øverste er virkelig lækker!

    Den nederste en smule mere kedelig måske ;)

    SvarSlet
  2. Jeg foretrækker så den nederste :D
    Only kommer også med en draperet kjole :) om noget tid..

    SvarSlet
  3. Haha, er det så grund nok til at snuppe begge to? :)

    Er det den der grå only-kjole du snakker om Rebekka, for den er såååå flot?

    SvarSlet
  4. Ja det er det :) Jeg håber den kommer i andre farver, jeg er ikke så god i de der lysegrå farver (synes jeg selv)..
    Drømmer dog om draperet kjole fra COS. Men 99€ er jo også en slags penge.

    SvarSlet
  5. Er den øverste ikke også lidt amme-venlig? Eller har jeg helt misforstået det princip?! :)

    SvarSlet
  6. Jo, det tænker jeg nemlig lidt, Line.

    Dét må være et godt argument, ik? ;)

    SvarSlet
  7. Lige præcis! Køb, køb,køøøb!

    SvarSlet